tirsdag 14. oktober 2014

Sisters

Du verden det er lenge siden jeg scrappa en LO .... ikke siden sist jeg la ut en lo side i den gamle bloggen min poppsy den 15. november 2012 tror jeg. Nå har jeg lett litt rundt på diverse utfordringsblogger etter inspirasjon.

Hos The studio challenges har de en utfordring der man skal bruke et stort bilde, det fikk jeg veldig lyst til å prøve meg på. Hadde ikke så mange store bilder hjemme da, men har noen fotografbilder liggende. Så valget falt på et bilde som ble tatt i barnehagen ... Aurora hada akkurat startet i barnehagen og Mariell hadde akkurat startet på skolen, så vi henta Mariell til fotografering slik at vi fikk et søskenbilde :)

It is very long since I scrapped a layout, not since I posted a blog post in my old blog. Now I have seen some different challenge blogs for innspirasjon.

I found The studio challenges, there it should be focuses on the photo - BIG PHOTO. I didn't have som many big photos, but I have som photographer photo. The photos were taken in 2007 by my two girls.

Sorry for my bad English, it's not often I write in English .....

Slik ble resultatet:

1 kommentar:

  1. How stinkin' adorable! Love that collection of blooms! Thanks so much for playing along with us in The Studio!

    SvarSlett